Play Only The Best Hit Music!!!

Tuesday, 30 July 2013

Sandiwara Cinta

Aku tahu ini semua tak adil
Aku tahu ini sudah terjadi
Mau bilang apa aku pun tak sanggup
Airmata pun tak lagi mau menetes

Alasan yang seringkali ku dengar
Alasan yang seringkali kau ucap
Kau dengannya seakan ku tak tahu
Sandiwara apa yang tlah kau lakukan
Kepadaku…

Jujurlah sayang aku tak mengapa
Biar semua jelas tak berbeda
Jika nanti aku yang harus pergi
Ku terima walau sakit hati

Mungkin ini jalan yang engkau mahu
Mungkin ini jalan yang kau inginkan
Kau dengannya seakan ku tak tahu
Sandiwara apa, ceritanya apa, aku tahu

Jujurlah sayang aku tak mengapa
Biar semua jelas tak berbeda
Jika nanti aku yang harus pergi
Ku terima walau sakit hati

Jujurlah sayang aku tak mengapa
Biar semua jelas tak berbeda
Jika nanti aku yang harus pergi
Ku terima walau sakit hati
Ku terima walau sakit hati





Sunday, 21 July 2013

Buat Aku Tersenyum


Datanglah sayang dan biarkan ku berbaring
Di pelukanmu walaupun tuk sejenak
Usaplah dahiku dan kan kukatakan semua

Bila kulelah tetaplah disini
Jangan tinggalkan aku sendiri
Bila kumarah biarkanku bersandar
Jangan kau pergi untuk menghindar

Rasakan resahku dan buat aku tersenyum
Dengan canda tawamu walaupun tuk sekejap
Karna hanya engkaulah yang sanggup katakan aku

Karna engkaulah satu-satunya untukku
Dan pastikan kita selalu bersama
Karna dirimulah yang sanggup mengerti aku
Dalam susah ataupun senang

Dapatkah engkau selalu menjagaku
Dan mampukah engkau mempertahankanku

Bila kulelah tetaplah disini
Jangan tinggalkan aku sendiri
Bila kumarah biarkanku bersandar
Jangan kau pergi untuk menghindar

hey you,this song is 4 u...
thanks for coming into my life :D

Sunday, 14 July 2013

Life



Salam n hye 
akhirnye hari ni trgerak jgk jari ni nk menaip entry baru
sblm ni mmg rase mlas sgt2,xtau nape...
so skrg aq dh msuk sem 4 
Alhmdulillah,Allah prmudahkn sgalanye...
aq lulus ngn cmerlang :)
then ble msuk sem bru ni mcm trkejut skit
ntah la nape jdi gt
mgkin sbab keadaan yg berubah or aq yg berubah
eyup,mmg aq dh berubah wt mase skrg ni...
mmg rmai yg prasan bnde ni
ade je yg ty
then aq nk ckap ape ag
dh org tgok aq gt
wt mase skrg,aq single...
ckup la yg aq bgtau yg aq nekad ngn kputusan tu
aq xmo ckap pape ag psal ni
biar la Allah yg tau sumenye
mgkin ade smthing yg lbih baek mnanti 
who knows???
and as for now,i'm hepy!!!
aq bhgia ngn cara aq sndri
klau suke ngn cara aq,be my frens...
klau xsuke,it's ok...u can go
no big deal ;)
ok la,quite busy skrg ni...
plus ngn bulan Ramadhan ni
mmg letih la jwabnye
stakat ni dlu entry kali ni
insyaAllah klau ade jdoh kite jumpe ag :)
xoxo D


- It is better to be hated for what you are than to be loved for what you are not -


Wassalam,babai... :D

Saturday, 13 July 2013

Terima Kasih


Tidak pernah ku rasa perasaan yang begini
Tulus untuk mencintaimu

Semua kerna dirimu aku berubah
Hidup kini penuh dengan senyuman

Oh sayang datanglah aku inginkan dirimu
Dekatlah padaku aku rindukan pelukmu

Terima kasih atas segalanya
Yang telah kau beri amat ku hargai
Semua ku simpan di dalam hati
Penuh riang tawa mesra
Terus terukir di hati


Siapa sangka kan bahagia
Bila dulu pernah luka
Cinta datang tak diduga
Bawa hingga syurga

Tidak pernah ku rasa perasaan yang begini
Tulus tuk mencintaimu

juz love dis song ;)